Pages Navigation Menu

Blog o wielotematyczny

Jakie słowa kluczowe do sklepu wybrać?

Jakie słowa kluczowe do sklepu wybraćZałożenie własnego sklepu www to świetny sposób na zwiększenie zysku i dotarcie do dużego grona potencjalnych klientów. Ta forma sprzedaży sprawdza się szczególnie w przypadku sklepów niszowych, ale z powodzeniem korzystają z niej również właściciele dużych, średnich i małych sklepów z różnych branż.

Podczas gdy samo założenie sklepu i wprowadzenie do niego nowych produktów stało się maksymalnie uproszczone dzięki specjalnemu oprogramowaniu, nieco więcej czasu warto poświęcić na pozycjonowanie. Koniecznie docenić trzeba narzędzia SEO, tytułować zdjęcia, w opisach produktów wykorzystywać słowa kluczowe w wersji podstawowej i odmienionej.

Wybierając klucze, warto myśleć jak klient, który poprzez wyszukiwarkę stara się znaleźć interesujące go produkty. Warto postawić się w jego sytuacji, zastanowić się, jakie frazy, słowa i kombinacje słów może wybrać. Na pewno warto docenić słowniki synonimów, starać się pozycjonować swój sklep na różne sposoby, dobierając mniej i bardziej popularne frazy. Dobrze jest też poeksperymentować z frazami z lokalizacją – nazwami miast czy regionów.

Nie zaszkodzi też sprawdzić, jakie frazy wybrała konkurencja. Z pewnością trudno będzie prześcignąć w wynikach wyszukiwania duże sklepy i hurtownie, ale śmiało konkurować już można z mniejszymi sklepami.

Dobrym pomysłem okazać się może zdecydowanie się na linki sponsorowane, warto też pomyśleć o kampanii AdWords.

Niezależnie od tego, jaką formę promocji się wybierze, dobrze jest śledzić ruch w swoim sklepie. Pozycjonować trzeba cały czas, żeby sklep utrzymywał się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania.

Widoczność w wyszukiwarce a sukces

Chociaż mawia się, że dobry produkt sprzeda się sam, to jednak w sieci obowiązują nieco inne zasady. Z reguły im strona lepiej widoczna, tym większy ruch i większe szanse na sprzedaż. By możliwie najbardziej zwiększyć wyniki finansowe sklepu, dobrze jest korzystać z różnych form promocji. Podstawa to słowa kluczowe, ale dobrze jest je wykorzystywać nie tylko w samym sklepie www, ale i na sklepowym blogu i Fan Page’u.

Samodzielnie czy u profesjonalistów?

Pozycjonowanie sklepu nie jest bardzo trudne. Jeśli zacznie się doceniać narzędzia do pozycjonowania i będzie się z nich korzystać regularnie, notowania sklepu można znacząco poprawić bez dodatkowej pomocy. Śmiało można jednak korzystać z wsparcia profesjonalistów. Wybierając jednak firmę do pozycjonowania, warto dobrze zapoznać się z opiniami na jej temat.

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *