Pages Navigation Menu

Blog o wielotematyczny

Być na Pintereście. Jak rozwijać markę za pomocą Pinteresta?

Pinterest to sieć społecznościowa, w której użytkownicy mogą tworzyć cyfrowe tablice zdjęć, które uważają za inspirujące. Należy do bardzo popularnych mediów społecznościowych. Pinterest wyróżnia się wśród innych platform społecznościowych, ponieważ koncentruje się wokół obrazów, a nie tekstu. Pinterest nie jest miejscem, w którym sprawdzą się standardowe projekty i fotografia seryjna. Aby uzyskać duży zasięg, potrzebujesz pięknych i wciągających zdjęć. Pinterest wymaga też starannej analizy obrazów, które nie są Twoje. Nie służy do ciągłej autopromocji. Jak więc najlepiej wykorzystać Pinterest, aby rozwinąć swoją markę?

Czy Pinterest naprawdę pasuje do Twojej marki?
Pinterest jest idealny dla witryn e-commerce i firm, które skupiają się na wizualnych aspektach. Jest to również idealne rozwiązanie dla lokalnych firm, które dobrze rozumieją i potrafią wykorzystać geograficzną optymalizację SEO. Pinterest może pomóc Ci szybko pozycjonować lokalne słowa kluczowe. Ale jeśli nie masz budżetu ani czasu na tworzenie oryginalnych infografik i zdjęć, może nie być odpowiedni dla Ciebie.

Bądź gotów zainwestować czas i pieniądze
Tylko 20% treści na Pinterest jest oryginalne. Cała reszta jest tworzona poprzez „polubienie” i „ponowne przypięcie” obrazów innych osób. Oznacza to, że musisz być gotowy poświęcić czas na tworzenie tablic i przeglądanie Pinteresta w celu udostępniania treści. Piterest wymaga także nakładów finansowych. Musisz przecież dostarczać ciekawych treści. Niezależnie od tego, czy będą to nowe oryginalne fotografie będące dziełem profesjonalnego fotografa, czy też zabawne obrazy stworzone przez grafika takiej agencji, jak chociażby Nie Lada Co, każdy taki projekt kosztuje.

Źródło: http://enzo.pl/2012/01/23/7-skutecznych-sposobow-promocji-marki-na-pinterest/

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *