Pages Navigation Menu

Blog o wielotematyczny

Claim, a hasło reklamowe

Claim to hasło, które towarzyszy logotypowi. W pewien sposób doprecyzowuje ono nazwę firmy i stanowi uzupełnienie informacji o jej działalności. Claim jest ściśle związane z marką podczas, gdy hasło reklamowe czy slogan reklamowy tworzony jest na potrzeby konkretnej kampanii reklamowej. Claim ze względu na swój charakter, używany jest przez długi czas. Nierzadko towarzyszy firmie przez cały okres działalności. Tymczasem hasło reklamowe znajduje zastosowanie jedynie w trakcie trwania kampanii reklamowej, po czym znika ze świadomości klientów.

Każdy z nas na pewno nie raz słyszał hasło „Just do it!. Nierozerwalnie kojarzy nam się ono z marką Nike. To przykład jednego z najpopularniejszych, najbardziej efektownych i efektywnych claimów w historii marketingu.

Stworzenie dobrego claimu to ogromne wyzwanie. Musimy zwracać uwagę, aby hasło nie było oklepane. Powinno być unikalne, oryginalne i ponadczasowe. Trzeba również uważać na wszelkie negatywne skojarzenia i reakcje, jakie mogą wywoływać określone słowa. Agencja nielada.co podejmuje się z chęcią tak trudnych zadań. Zawrzeć w krótkiej formie jasny przekaz i konkretne przesłanie – oto nasz cel!

Źródło: nielada.co

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *